Contoh Borang Soal Selidik Geografi Sisa Domestik

Asap perusahaan keropok asap pembakaran terbuka kenderaan bermotor projek pembinaan burung layang layang bahan buang domestik sisa perusahaan keropok sisa projek. Kalau nk guna grafik kita bole guna utk huraikan sesuatu.

Geografi Borang Selidik Google Search Eid Card Designs Card Design Nature Photography

Soal selidik geografi sisa domestik.

Contoh borang soal selidik geografi sisa domestik. Kerja kursus geografi. Hny perlu ada soalan n pilihan jwpn yg byk. Khairin mng maaf borang temu bual kena buat sendiri tapi boleh guna borang soal selidik ini sebagai rujukan utk buat soalan temu bual.

Borang soal selidik borang soal selidik. 20400 kuala terengganu tajuk. Kesan pencemaran alam sekitar di kawasan kajian.

Ini pula contoh borang soal selidik geografi pt3 2015 sebagai rujukan tambahan kepada anda. Contoh borang tugasan 2015. Tandakan x udara tercemar.

Kesan pencemaran alam sekitar di kawasan kajian. Tgk cth borang soal selidik yg sy bg. Tandakan x udara tercemar.

Ikut style yg awk suka. Pelajar tingkatan 3 tahun 2018 perlu menyiapkan kerja kursus geografi jenis pentaksiran pelbagai instrumen yang berkaitan guna tanah di kawasan tempat tinggal sekolah calon. Borang soal selidik xperlu bentuk grafik.

Sila klik satu persatu gambar di bawah sekali ini untuk paparan yang lebih jelas. Contoh borang tugasan 2015. Pbs stpm contoh soal selidik dan penyusunan data dapatan source.

N awk bole selitkan di mn2 huraian. Pencemaran alam sekitar di kampung kuala ibai kuala terengganu borang soal selidik responden 1. 1 bahan organik ialah bahan yang boleh diuraikan dan dilupuskan dan dihasilkan dari sumber haiwan dan tumbuhan.

Ada beberapa contoh seperti di bawah senaraian soalan soal selidik geografi pt3 yang kami kongsikan bersama dengan anda. Contoh kerja kursus geografi 2011 1. Contoh borang soal selidik kkg 2011 kerja kursus geografi smktp 2011.

Borang kaji atau soal selidik ini perlu dibuat dalam perlaksanaan dan disertakan dalam pelaporan tugasan wajib bagi ujian pelbagai instrumen geografi pentaksiran tingkatan 3 pt3 kajian lapangan atau lebih dikenali sebagai kerja kursus agar menjelaskan lagi hasil dapatan dan maklumat yang diperoleh itu menjadi info tentang kawasan kajian.


Tidak ada komentar untuk "Contoh Borang Soal Selidik Geografi Sisa Domestik"