Contoh Borang Soal Selidik Kegiatan Ekonomi

Ada beberapa contoh seperti di bawah senaraian soalan soal selidik geografi pt3 yang kami kongsikan bersama dengan anda. Related posts to contoh borang soal selidik kegiatan ekonomi tingkatan 3 contoh borang soal selidik kegiatan ekonomi tingkatan 3 2018 04 23t00 17 00 07 00 rating.

Contoh Geografi Pt3 Jawapan 2019 Kerja Kursus Tingkatan 3 Examination Board Topics

Sila klik satu persatu gambar di bawah sekali ini untuk paparan yang lebih jelas.

Contoh borang soal selidik kegiatan ekonomi. Contoh 1 contoh 2 contoh 3. Tempoh pelaksanaan tugasan geografi pt3 2015. Kegiatan ekonomi tradisional contoh borang soal selidik kajian.

Kena ada alamat responden. Sebagai contoh salah satu soalan adalah calon perlu membuatkajian mengenai faktor yang mempengaruhi kegiatan ekonomidi kawasan tempat tinggal sekolah. Ini pula contoh borang soal selidik geografi pt3 2015 sebagai rujukan tambahan kepada anda.

Sila klik satu persatu gambar di bawah sekali ini untuk paparan yang lebih jelas. Tulis taman pun boleh pastinya ada nama lengkap dan umur responden juga pekerjaannya. Ada beberapa contoh seperti di bawah senaraian soalan soal selidik geografi pt3 yang kami kongsikan bersama dengan anda.

Contoh borang tugasan 2015. Contoh borang soal selidik kegiatan ekonomi borang soal selidik kegiatan ekonomi. Contoh dan cara buat borang soal selidik tugasan kajian lapangan geografi pt3 tahun 2019.

Semua borang soal selidik yang telah dijawab oleh responden 10 hingga 20 wajib disertakan bersama sama hasil kajian.


Tidak ada komentar untuk "Contoh Borang Soal Selidik Kegiatan Ekonomi"