Borang Soal Selidik Kegiatan Ekonomi

Saya telah mengutip borang tersebut dan menganalisanya seperti di bahagian lampiran. Contoh borang soal selidik kegiatan ekonomi borang soal selidik kegiatan ekonomi.

Borang Kaji Selidik Kegiatan Ekonomi Google Docs Google Docs Linkedin Profile Google

Saya telah memberi borang soal selidik kepada 20 orang responden dan memberi mereka masa sebanyak 5 minit untuk menjawabnya.

Borang soal selidik kegiatan ekonomi. Ada beberapa contoh soalan soal selidik geografi pt3 201. Borang kaji atau soal selidik ini perlu dibuat dalam perlaksanaan dan disertakan dalam pelaporan tugasan wajib bagi ujian pelbagai instrumen geografi pentaksiran tingkatan 3 pt3 kajian lapangan atau lebih dikenali sebagai kerja kursus agar menjelaskan lagi hasil dapatan dan maklumat yang diperoleh itu menjadi info tentang kawasan kajian. Ini pula contoh borang soal selidik geografi pt3 2015 sebagai rujukan tambahan kepada anda.

Borang soal selidik tugasan geografi tingkatan 3 tajuk. Untuk tugasan geografi pt3 tahun 2015 pelajar pt3 dikehendaki menjalankan kajian lapangan tentang pekerjaan penduduk dalam pelbagai kegiatan ekonomi di sekitar tempat tinggal sekolah calon. Pelbagai faedah dapat diperolehi oleh pelajar hasil daripada jawapan terhadap borang temubual yang dijalankan sekaligus memudahkan calon untuk mengolah hasil dalam bentuk pelaporan tugasan.

Saya telah menyoal selidik penduduk di kawasan kajian untuk mengkaji tentang kegiatan ekonomi di kawasan kajian. Sila klik satu persatu gambar di bawah sekali ini untuk paparan yang lebih jelas. Contoh borang soal selidik tugasan geografi pt3 2015 kegiatan ekonomi.

Borang soal selidik atau temubual merupakan satu borang yang disediakan dengan pengisian beberapa soalan serta ruangan untuk responden menjawab soalan dan permaslahan yang ditanya. Contoh borang tugasan 2015. Soalan kegiatan ekonomi sila klik satu persatu gambar di bawah ini untuk paparan yang lebih jelas.

View borang soal selidik docx from geo 123 at smk darul ehsan. Contoh borang soal selidik geografi pt3 tugasan 2015. Sila klik satu persatu gambar di bawah sekali ini untuk paparan yang lebih jelas.

Faktor yang mempengaruhi kegiatan ekonomi di taman desa kesang bahagian a. Tulis taman pun boleh pastinya ada nama lengkap dan umur responden juga pekerjaannya. Kena ada alamat responden.

Ada beberapa contoh seperti di bawah senaraian soalan soal selidik geografi pt3 yang kami kongsikan bersama dengan anda. Ada beberapa contoh seperti di bawah senaraian soalan soal selidik geografi pt3 yang kami kongsikan bersama dengan anda.

Borang Kaji Selidik Kegiatan Ekonomi Google Docs Google Docs Linkedin Profile Google

Contoh Geografi Pt3 Jawapan 2019 Kerja Kursus Tingkatan 3 Examination Board Topics


Tidak ada komentar untuk "Borang Soal Selidik Kegiatan Ekonomi"